Techniki optymalizacji dla wyszukiwarek

Eksperci od marketingu internetowego uznają, że pozycjonowanie jeden najlepszych środków na wypromowanie witryny internetowej, kampanię promocyjną w Internecie, bez którego trudno wyobrazić sobie budowanie wizerunku marki. Pozycjonowanie i optymalizacja stron tworzą zespół technik określanych jako optymalizacja dla wyszukiwarki internetowej. Optymalizacja w sensie ścisłym dotyczy dopasowania zawartości strony, w tym jej kodu, do treści kluczowych fraz, na które ma być ukierunkowana kampania. Pozycjonowanie odnosi się do czynności prowadzonych równocześnie do optymalizacji strony. Sprowadzają się one do pozyskiwania linków ze stron zewnętrznych wobec promowanej witryny, na których umieszcza się artykuły ze słowami kluczowymi dla kampanii. Algorytm PageRank przydziela stronom punkty w rankingu, a te najwyżej w tej klasyfikacji są najbardziej wartościowe dla kampanii pozycjonowania. Stąd biorą się kontrowersje związane z SEO, związane ze sposobami zdobywania linków prowadzące do stron. Nieuczciwe metody pozycjonowania traktowane są jako spam i odrzucane przez wyszukiwarki. Tak się dzieje w przypadku stosowania słów kluczowych, które są bez związku z treścią strony, do której się odnoszą. Przypadki te są eliminowane, dzięki czemu wyniki są bardziej wymierne, a kampanie bardziej efektywne.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

Design: