SEO-artykuły do pozycjonowania

Specyficzne SEO-artykuły, czyli pisane na potrzeby branży pozycjonowania, nie przypominają znanych z gazet czy portali internetowych. Jest to coś zupełnie odmiennego. Bierze się to z założenia, że wyszukiwarka internetowa nie rozumie treści, a specjaliści od pozycjonowania nadal niekiedy przedkładają ilość tekstów nad ich jakość. Efekt jest taki, że branża SEO każdego dnia produkuje giga śmieci – artykuły bez żadnej wartości dla człowieka, zredagowane wyłącznie na potrzeby wyszukiwarki. SEO-artykuły rządzą się swoimi prawami. Z punktu widzenia pozycjonowania najistotniejsze jest, by artykuł był unikalny, a więc by nie istniał do tej pory w Google, gdyż tekstów powielanych wyszukiwarka często nie chce indeksować. Produkuje się więc tak zwaną masówkę, której wartość merytoryczna czy nawet sensowność nie mają specjalnie znaczenia. Po drugie, SEO-artykuły mają charakterystyczną długość – parę lat temu dominowały teksty o długości 1000 znaków, obecnie rzadko przekraczają 1500-2000 znaków. Kryterium jest tu cena. I wreszcie charakterystyczne dla tekstów dedykowanych pozycjonowaniu są tak zwane słowa kluczowe. Muszą pojawiać się w treści parokrotnie w różnych formach. Dzięki temu wyszukiwarka rozpoznaje stronę z artykułem jako tematycznie podobną do strony, do której linkuje artykuł.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

Design: