Reklama uliczna

W pędzącej kulturze wszechobecnej konsumpcji, nikogo nie dziwi już tak wielka ilość reklam, które atakują nas już na każdym kroku. Reklama czyha na nas wszędzie, włączając radio, korzystając z internetu, jadąc samochodem czy też nawet wychodząc na ulicę. Reklama uliczna zdaje się stale ewoluować i przybierać nowe formy, chociaż pewne schematy zdają się być niezmienne od długiego czasu. Przykładem może być chociażby rozdawanie ulotek. W każdym ważnym punkcie komunikacyjnym zawsze napotkamy na kogoś wynajętego przez firmę aby rozdawał ulotki. Szybko jednak okazało się, że reklama taka jest nieskuteczna gdyż większość ludzi nawet jeśli weźmie ulotkę to wyrzuci ją do najbliższego kosza. Dlatego też reklama zmieniła nieco swą formę i przybrała kształt plakatów ściennych oraz billboardów. Wielkiego na kilka metrów kwadratowych plakatu nie w sposób nie zauważyć, dlatego też świadomość o istnieniu danego produktu będzie zawsze obecna. Nawet jeśli takie obiekty nas irytują, mimochodem zawsze na nie spojrzymy.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

Design: