Profil linków w pozycjonowaniu

Przez bezpieczne pozycjonowanie rozumiemy jak najlepszą optymalizację strony, unikalne treści zachęcające użytkowników do dzielenia się nią, zdobywanie linków z wysokiej jakości serwisów oraz zaplecze tematyczne z wartościowymi treściami. Uwagę należy też zwrócić na profil linków prowadzących do witryny. Co to jest profil linków? Z definicji jest to zbiór informacji o wszystkich linkach prowadzących do naszej strony www. Bywają sytuacje, gdy coś złego dzieje się z naszym profilem linków. Trzeba być na to wyczulonym i odpowiednio szybko reagować, aby nie dopuścić do eskalacji problemu. Fachowcy od pozycjonowania sugerują, by zwracać uwagę na szereg kwestii. Po pierwsze: stosunek linków, przekazujących moc Page Rank do linków, które Page Ranku nie przekazują. Następnie różnorodność linków – trzeba dopilnować, by w profilu linków serwisu występowały nie tylko linki tekstowe, ale także grafiki. Kolejną rzeczą ważną jest dywersyfikacja miejsc, z których prowadzą linki. To oznacza, że powinny prowadzić ze stron o różnym charakterze np. z portali tematycznych, blogów, baz firm, katalogów, forów internetowych czy z serwisów społecznościowych. Równie istotna jest charakterystyka stron linkujących do serwisu. Pilnujmy, by strony, z których pochodzą linki do naszej witryny, były najlepszej jakości.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

Design: