Pozycjonowanie stron dla opornych

W zalewie informacji, z jakim mamy do czynienia w Internecie, użytkownikom nie jest łatwo dokonać selekcji i znaleźć potrzebną treść. Z kolei dla firm, oferującym produkty i usługi, pewnym wyzywaniem jest zainteresowanie klienta własną ofertą i wypromowanie marki. Za mało skuteczne uznawane są najbardziej popularne formy reklam, w postaci bannerów wyświetlanych na stronach czy mailingu dostarczanym na skrzynkę pocztową, a traktowanym zwykle jako spam. Dopiero wraz z wprowadzeniem i upowszechnieniem wyszukiwarek sytuacja zmieniła się o tyle, że internautom łatwiej wyszukać potrzebną informację a nadawcy treści uzyskali sposób na dotarcie do nich. Wyszukiwarki stały się narzędziem marketingowym, niezbędnym każdemu do zaprezentowania swojej oferty handlowej w Internecie. Jest to narzędzie nie tylko skuteczne, ale i wyjątkowo tanie. Pozycjonowanie to część procesu zwanego optymalizacją dla wyszukiwarek internetowych (SEO). Wyszukiwarki internetowe działają w oparciu o algorytmy, takie jak PageRank opracowany przez Google. Specjaliści wykorzystują wiedzę o tych specjalnych procedurach stosowanych przez wyszukiwarki do przygotowywania kampanii promocyjnych swoich klientów. Dla pozycjonowania treści w wyszukiwarkach ważna jest ilość i jakość zewnętrznych odnośników zawierających treści kluczowe.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

Design: