Pozycjonowanie krok po kroku

W Internecie jest kilka ważnych narzędzi marketingowych, które są specyficzne tylko i wyłącznie dla tego medium. Jednym z takich instrumentów, które są wynalezione na potrzeby Internetu i nigdzie indziej nie znajdą swojego odpowiednika, są wyszukiwarki internetowe. W konsekwencji metody marketingu stosowane w Internecie są w dużej mierze wyjątkowe jedynie dla tego medium. Tak się dzieje w przypadku pozycjonowania stron, jak popularnie określana jest optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych (SEO – search engine optimization). W związku z tym, że wyszukiwarki to narzędzie typowe tylko dla środowiska wirtualnego, tak więc inne powinno być podejście marketingowe do tego instrumentu. Inne są mechanizmy niż te znane ze świata poza Internetem. Działanie wyszukiwarki Google polega na wykorzystaniu algorytmu tekstowego PageRank, który jest inteligentną formułą, w dodatku ciągle modyfikowaną. Pomysły marketingowe używane w tradycyjnej reklamie graficznej w Internecie mają swoje przełożenie w tradycyjnej reklamie graficznej w innych mediach, jak w telewizji czy prasie. Specyfika wyszukiwarek internetowych polega na tym, że algorytmy odpowiedzialne za prezentowanie wyników wyszukiwania pracują automatycznie, za pomocą robotów, które analizują setki czynników związanych z obiegiem informacji.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

Design: