Optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych

Zasoby internetowy rosną w niesłychanie szybkim tempie. Według pewnych szacunków w wirtualnej przestrzeni istniej pond pół miliarda stron WWW, wliczając te aktywne lub w jakimś stopniu zawieszone. Jest to imponująca liczba i nie dziwi, że normalny użytkownik Internetu może mieć problemy z poruszaniem się w Sieci. Jednak za sprawą takich wynalazków jak wyszukiwarka internetowa porządkowanie i wynajdowanie informacji stało się łatwiejsze i dostępne dla każdego internauty. Prawdziwą zmianę jakościową wniosła wyszukiwarka Google, której działanie bazuje na unikalnym algorytmie tekstowym PageRank. Jest on jednym z wielu algorytmów, jednak najbardziej skutecznym i ciągle modyfikowanym, by sprostać nowym wymaganiom związanym z przyrostem informacji w Internecie. Google stał się największym potentatem w branży reklamy kontekstowej na świecie. Zmiany dotknęły także innych reklamodawców, którzy zyskali bardziej skuteczną formę reklamy od reklamy graficznej czy mailingowej. Jest nią pozycjonowanie, jak w Polsce zwykle określa się optymalizację dla wyszukiwarek internetowych (SEO: search engine optimization). Techniki pozycjonowania wykorzystują mechanizmy algorytmów wyszukiwarek, przede wszystkim współdziałanie linków i fraz kluczowych, umiejscowionych na stronach indeksowanych prze wyszukiwarkę.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

Design: