Od strony www do pozycjonowania

Wszyscy prowadzący działalność w internecie, bez względu na jej profil czy zasięg, wiedzą, że podstawą komunikacji z potencjalnymi klientami czy użytkownikami jest strona internetowa. Witryny www mogą być rozmaite: małe, tanie wizytówki, ogromne, przebogate witryny. Bez względu na rodzaj strony, przychodzi taki moment, że należy zadać sobie pytanie – czy nasza witryna www jest rzeczywiście widoczna w Internecie? Załóżmy, że ktoś prowadzi szkołę jazdy konnej i stadninę koni pod Warszawą. Jeśli ktoś inny, z okolicy, poszukuje tego typu rozrywki, to otworzy komputer, odpali wyszukiwarkę Google i wpisze np. jazda konna Warszawa. I co dalej? No właśnie: otworzy się przed nim masa możliwości, czyli pierwsza strona wyszukiwarki Google, gdzie spośród dziesięciu pierwszych wyników i dodatkowo kilku linków sponsorowanych, nasz użytkownik wybierze sobie zapewne jeden, który będzie mu najbardziej odpowiadał. Badania wskazują, że praktycznie nikt nie przegląda wyników wyszukiwania na kolejnych stronach Google. Liczy się tylko pierwsza. Z tego wynika, że aby nasz fikcyjny właściciel stadniny był widoczny dla swoich potencjalnych klientów, musi znaleźć się w tej pierwszej dziesiątce w wyszukiwarkach sieciowych. A tę pozycję może mu zapewnić usługa tak zwanego pozycjonowania jego strony www.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

Design: