O co chodzi w pozycjonowaniu

Pozycjonowanie stron to zespół technik marketingu internetowego, który rozwinął się wraz z postępującym rozwojem wyszukiwarek internetowych z Google na czele. Wyszukiwarki stały się w ten sposób narzędziami marketingu, choć początkowo miały przede wszystkim służyć selekcjonowaniu i wyszukiwaniu informacji w Internecie. Do tego celu wymyślone zostały algorytmy takie jak PageRank w wyszukiwarce Google, który stał się podstawą jej sukcesu i dominacji na rynku wyszukiwania. Algorytmy są nieustannie modyfikowane, tak że stają się coraz bardziej inteligentne a wyszukiwarki umożliwiają skuteczniejsze wynajdowanie potrzebnych informacji. Jednocześnie wyszukiwarki to coraz bardziej użyteczny instrument marketingowy. Co więcej, pozycjonowanie, a szerzej rozumiana – optymalizacja (SEO) jest sposobem na kampanię promocyjną nie tylko skuteczną, ale i wyjątkowo tanią. Dodatkowo możliwą do przeprowadzenia na dowolną skalę. Cel jest zawsze ten sam: określona witryna w Internecie musi pojawić się na pierwszych miejscach w wynikach wyszukiwania po wpisaniu konkretnych słów i fraz. Efekty pozycjonowania widoczne są po czasie kilku dni do kilkunastu tygodni, a efekty utrzymują się tak długo, jak stosujemy techniki pozycjonowania. To skutek toczącej się na polu wyszukiwarek ciągłej wojny na pozycjonowanie.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

Design: