Koszty pozycjonowania strony

Zanim podejmiemy decyzję o pozycjonowaniu strony, warto dokonać choćby wstępnej analizy kosztów i zastanowić się, ile realnie chcemy na ten rodzaj reklamy przeznaczyć. Naturalnie zakładamy, że inwestycja w pozycjonowanie ma się nam opłacić, a poniesione koszty zwrócić z zyskiem. W przypadku pozycjonowania jest to na szczęście bardzo prawdopodobne, gdyż ten rodzaj promocji w internecie jest w dzisiejszych czasach najbardziej efektywny. Znalezienie się strony wśród Top 10 wyników wyszukiwania w np. Google, skutkuje w prosty sposób wzrostem liczby odwiedzin na naszej witrynie i, przynajmniej teoretycznie, przekłada się na powiększenie dochodów z prowadzonego biznesu. Na rynku mamy obecnie mnóstwo firm, oferujących usługi w zakresie pozycjonowania. Oferta jest bogata. To, ile kosztuje pozycjonowanie, zależy od metod jakimi chcemy się posłużyć. Musimy zdecydować, czy wybieramy podejście ilościowe czy podejście jakościowe, czy będziemy korzystać z optymalizacji, linków naturalnych, katalogowania, presell page czyli tzw. precli, SWL lub też z zakupu linków. Koszty są zależne od metody. W przypadku ilościowego pozyskiwania linków przez firmę SEO to wydatek do 100 zł miesięcznie za słowo kluczowe, w przypadku firmy pozycjonującej jakościowo to kilka tysięcy zł za całościowe pozycjonowanie.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

Design: